Scott H. Biram

VERPLAATST NAAR 7 OKTOBER '21
Voor fans van: The Handsome Family, Seasick Steve, 16 Horsepower

Scott H. Biram heeft z’n show in Rotown moeten verplaatsen! Het optreden op 8 oktober 2020 in Rotown is daarom verzet naar 7 oktober 2021. Eerder gekochte kaarten blijven uiteraard geldig. Heb je nog vragen? Stuur een mailtje naar tickets@rotown.nl. Onze excuses voor het ongemak! Klik hier voor tickets voor 7 oktober 2021 >

Zoals iedereen waarschijnlijk weet, zijn er nieuwe maatregelen aangekondigd om de verdere verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Tot onze grote verslagenheid moeten we je laten weten dat deze aangescherpte maatregelen ervoor zorgen dat alle evenementen die we vanuit Rotown organiseren tot 1 september niet op de geplande data zullen plaatsvinden. Daarbij zijn veel concerten na 1 september uit voorzorg verplaatst door de artiesten zelf. We zijn druk bezig om voor elk concert een vervangende datum te vinden, ook voor het concert of evenement waar jij een ticket voor hebt gekocht.

Omdat alle verplaatsingen op het moment veel vragen van het hele Rotown-team, verzoeken we je, als je verhinderd bent op de nieuwe datum, je tickets via Ticketswap te proberen te verkopen. Meer informatie over eventuele restituties volgt zo spoedig mogelijk.

Houd deze pagina in de gaten voor verdere ontwikkelingen.

Hartelijk dank voor je begrip en hopelijk tot snel,
Rotown

Impassioned singer and songwriter Scott H. Biram offers up a unique blend of “real” country, old-school acoustic blues, and punk, with influences ranging from Minor Threat and Slayer to Bill Monroe and Mississippi Fred McDowell. Biram is a one-man band, playing all his songs on a 1959 Gibson hollow-body guitar and an amplified “stomp board,” and his music combines a gritty fire and swagger with a bent but genuine respect for roots music traditions.

Biram’s trademark fusion of roaring guitar, heavy stomp, and the gritty blast of his vocals was presented in full-strength on 2005’s The Dirty Old One Man Band, while later efforts such as 2014’s Nothing But Blood and 2017’s The Bad Testament added acoustic interludes and some rough and tumble gospel selections.